понеділок, 13 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання 

13 квітня 

Таблиця множення числа 9. Вправи на використання таблиці множення числа 9. Задача, обернена до знаходження периметра трикутника. Складання задач за діаграмою (ст.125-126)
Спробуйте дізнатися, як можна легко запам'ятати таблицю множення числа 9. Вам допоможе цей малюнок. 
Незвичайні способи множення чисел
Зрозуміли? А тепер перевірте себе. Ознайомтеся з цими простими способами множення числа 9.

Прості способи множення числа  9

І спосіб

Щоб помножити будь-яке число від 1 до 9 на 9, подивись на свої руки. Загни палець, який відповідає числу, на яке множимо число 9. Наприклад, 3х9 - загни третій палець (дивись малюнок 1), порахуй пальці до загнутого, це будуть десятки (їх буде 2), потім порахуй пальці після загнутого. це будуть одиниці   (їх буде 7). Отже, відповідь - 27. Розглянь, як 6х9 самостійно. 
Як вивчити дитині таблицю множення швидко і захопливо
Малюнок 1
Цей простий спосіб використовуємо і при решті випадках множення числа 9.  Розглянь малюнок 2.
Малюнок 2

ІІ спосіб

Щоб  легко вивчити таблицю множення числа 9, тобі стане в нагоді ця проста закономірність (малюнок 3). Як ти помітив, цифри в першій колонці кожен раз збільшуються, а в другій зменшуються на 1.

Таблица умножения на пальцах и другие способы изучения | Гармония ...    
Малюнок 3
 Сподобалося таке обчислення? За допомогою пальців можна множити і інші числа. Про це детальніше можна дізнатися ТУТ .    
          №2 (ст.125) - письмово.
Згадай порядок дій
Знаходження значень виразів із діями різного ступеня - презентація ...
Працюємо над задачами:
       №4 (ст.125) - письмово
              Огірків - 5 ящ. по 9 кг
              Редису - 15 кг → на ? кг менше
              Всього  - ?
      - Чи можемо  відразу дізнатися скільки всього кілограмів овочів зібрали? Чому ні?
      - Правильно. Ми не знаємо скільки зібрали огірків.
      - Як дізнаємося скільки зібрали огірків?
      - Якою дією знайдемо відповідь на додаткове питання до задачі (▲)? (Усно)
      - Перевір себе: ▜ • ▜ +;    ▜ • ▜ – ▲.
Вам на допомогу
Блог вчителя початкових класів Боровик Людмили Андріївни: Пам'ятки ... 

        №5 (ст.125) - усно.
            Р - 24 см
            а - 6 см
            в = с - ?
  Згадайте: Периметр трикутника - це сума всіх його сторін. Щоб знайти невідомі сторони треба від периметра (суми) відняти довжину відомої сторони. 
        Складемо  вираз, у якому дізнаємося довжину невідомих сторін:  24–6=18 (см). Якщо вони однакової довжини, щоб знайти довжину однієї ми 18 : 2=9 (см). 
     Д/З ст. 125, №6, №7, вивчити таблицю множення числа 9. 
          Короткий запис умови задачі:
                  Надоїли - 40 л
                  Розлили - 9 б. по 2 л
                  Залишилося - ?


14 квітня

Складання задач за короткими записами. Порівнювання виразів на 2 дії. Обчислення периметрів трикутників за малюнком (ст. 126-127)
     №1, №2 (ст.126) - усно.
             Спочатку складемо короткий запис задачі:
                    Було - 40 м 
                    Витратили - ? п. по 4 м
                    Залишилося - 12 м
План розв'язування
              1) Скільки тканини витратили на підковдри?
                   40 - 12 = 28 (м)
              2) Скільки підковдр пошили?
                   28 : 4 = 7 (п.)
                  Відповідь: 7 ковдр пошили.    
      №3 (ст.126)
              1 задача - письмово
                 Розв'яжи задачу, перевір за підказкою ↲
                 Підказка в цьому зашифрованому виразі: (⬀ ⬀)  – △) : ◊ = ⚪ (п.)
            2 задача - усно
                 Склади задачу, користуючись №2.
                 Розв'язання: (30  9) : = 7 (п.)
       №6 (ст.127) - письмово.
Згадайте
Порівняння двох числових виразів - МАТЕМАТИЧНІ ВИРАЗИ. РІВНОСТІ ...
          Спочатку обчисли вираз з лівої, а потім з правої сторони, надпиши обов'язково відповіді. Тепер порівняй відповіді та обери потрібний знак.
             Д/З №7, №8 (ст.127)
                Короткий запис умови задачі:
                         Було - 96 см
                         Відрізали - 3 шм. по ? см
                         Залишилося - 69 см

15 квітня

Складання і розв'язування задач за запитаннями і малюнком. Обчислення виразів з використанням таблиці множення числа 9 або переставного закону множення (ст. 127-128)
   Перегляньте відео  Половина, третина і чверть   
             №1 - усно 
 Ділення двоцифрових чисел на двоцифрові - презентація з алгебри    
        Працюємо над задачами
              №2 (ст.127) - усно 
                     Короткий запис умови задачі:
                         І гр.  4 учн. - 24 вир.    
                                        ⇅ ? 
                         ІІ гр. 5 учн. - 25 вир.
      Вказівка: спочатку дізнаємося, скільки виразів зробив один учень в кожній групі, а далі порівнюємо результати. Задача розв'язується в 2 дії, а у відповіді вказується лише, яка група перемогла.
         Вам на допомогу:  ▊: >▲: 
             4 (ст.128) - письмово
                             1 задача
               Спочатку розгляньте малюнки.
         - Скільки аркушів паперу треба на 1 рожевий букет? 
         - Скільки аркушів паперу треба на 1 червоний букет?
               Далі читаємо питання до першої задачі і складаємо її.
                   Короткий запис умови задачі:
                             Рож. -  3 бук.. по 2 арк. 
                             Черв. - 2 бук. по 3 арк. ↰ на ? >
       Вказівка: в задачі 2 дії, а відповідь складаємо самостійно. Розв'язок можна записати виразом (за бажанням)
         Вам на допомогу: ▖● ▖=
                           2 задача
                  Короткий запис умови задачі:
                             Рож. -  4 бук. по 2 арк.
                             Черв. - 6 бук. по 3 арк.
                             Всього - ? арк.
         Вам на допомогу:  ▖● ▖+△●= ◊ (арк.)
             №7 (ст.128) - письмово
         Д/З ст. 128, №8, №9
                  Короткий запис умови задачі:
                              Було - 40 м
                              Відрізали - 3 шм. по 4м і 5 шм. по 3м
                              Всього відрізали - ?
          Вказівка: в задачі 3 дії. Додаткове питання - усно.   
                     

16 квітня

Таблиця ділення на 9. Вправи на використання таблиці ділення на 9. Розв'язування задач. Порівняння виразів на 2 дії (ст. 128-129)
  Працюємо за презентацією Таблиця ділення на 9  та підручником ст. 128-129
    1 слайд  "Усний рахунок" (Повторення таблиці множення на 9)
               №1 (ст.128) - усно.
  
Пригадайте: Дія ділення пов'язана з дією множення. З прикладу на множення можна скласти 2 приклади на ділення. 
    Наприклад: 
             3 ⦁ 4 =12                4 ⦁ 6 =24             
             12 : 3 = 4               24 : 4 = 6
             12 : 4 = 3               24 : 6 = 4
    Використаємо цю закономірність при складанні таблиці ділення на 9.

ТАБЛИЦЯ ДІЛЕННЯ НА 9
   
        3 слайд  "Добери число" (усно)
                    №3 (ст. 128) - письмово.
    Перевір 6 слайд
   Робота над задачами 
             №4 (ст.129) - письмово 
     Вказівка. Працюємо за презентацією  8-9 слайди.
           8 слайд - короткий запис умови, 9 слайд - розв'язування задачі.
                  № 5 (ст.129) - усно. 
                      Було - ? рушн.
                      Продали - 3 дн. по 7 рушн.
                      Залишилося - 15 рушн.
       - Складіть вираз та перевірте за цією схемою: ▇  ● ▇ + ▲.
      10  слайд  "Перевір правильність" (усно) 
       Д/З  ст. 129, №7, №8, вивчити таблицю ділення на 9.


21 квітня

Вправи і задачі на використання таблиць множення та ділення (ст. 129-130)
               № 1 (ст.129) - усно.
Запам'ятайте
Щоб знайти частку, треба ділене поділити на дільник.
Щоб знайти невідоме ділене, треба частку помножити на дільник.
Щоб знайти невідомий дільник, треба ділене поділити на частку.
                № 2 (ст.129) - письмово. 
            Короткий запис умови задачі:
                       Г. - 18 ч.              
                       Уч. - 3 ви по 2 ч.↰ у ? раз. >
                       Всього - ? ч.  
     Міркуємо так: щоб знайти скільки всього чашок виліпили гончар та учень, ми повинні знати, скільки виготовив кожен. 
    - Ми знаємо скільки виліпив гончар? Так - 18 чашок.
    - Ми знаємо скільки виготовив учень? Ні. 
    - А можемо дізнатися? Якою дією? 
            Розв'яжіть задачу самостійно та перевірте за записами нижче.
    - А тепер розглянемо, творче завдання до задачі.
   - Пригадайте, якою дією ми дізнаємося у скільки разів одне число більше, ніж інше (якщо забув, переглянь урок за 13 квітня) 
      Запишіть та перевірте.
                № 4 (ст.130) - письмово.
      - Обчисліть кругові приклади та відгадайте слово. 
     Завдання підвищеної складності (за бажанням)
                 № 3 (ст. 130)
      - Чи можемо ми дати відповідь на запитання задачі? Ні. 
      - Що ми повинні знати, щоб відповісти на це запитання? 
      -  Чи знаємо ми ціну свищика та півника? А можемо дізнатися?  
     - Розгляньте та порівняйте малюнки зліва та справа. Що в них спільне, а що -  відмінне?
                Зліва - 1 свищик + 1 півник = 15 грн.
                Справа - 3 свищики + 1 півник = 25 грн.
       - Чому покупка справа дорожче (25 грн.)?  (Тому що на 2 свищики більше).
      - Отже, ми можемо дізнатися скільки коштує свищик.
    - Коли ми дізнаємося ціну  свищика, можемо дізнатися ціну півника (за лівим малюнком).
       - А тепер можемо дати відповідь на запитання задачі. (Зверніть увагу "у ? разів")                    
                  № 5 (ст. 130)
  Вказівка: спочатку треба дізнатися довжину сторони квадрата, а потім половину від цієї довжини.    
   Перевір виконані завдання:
            № 2 
         1) 2 ⦁ 3 = 6 (ч.) - виліпив учень.
         2) 18 + 6 = 24 (ч.) 
      Відповідь: всього 24 чашки виліпили гончар та його учень.     
          18 : 6 = 3 (р.)
      Відповідь: у 3 рази більше чашок виліпив гончар, ніж його уче
            № 3
         1)  25 - 15 = 10 (грн.) - коштують 2 свищики.
         2) 10 : 2 = 5 (грн.) - ціна свищика.
         3) 15 - 5 = 10 (грн.) - ціна півника.
         4) 10 : 5 = 2 (р.)
      Відповідь: у 2 рази ціна свищика менша від ціни півника.
            № 5
         1) 16 : 4 = 4 (см) - довжина сторони квадрата.
         2)  4 : 2 = 2 (см)
       Відповідь: 2 см радіус кола.
            Д/З ст. 130, № 6, № 7 (▲- усно)
                 Короткий запис задачі:
                       Гл. - 8 к. по 5 грн.
                       Т.- ?, на 8 грн. < 
                       Всього - ? грн. 
  

22 квітня

Розширення задач через числове дане. Знаходження значень виразів зі змінною. Розв'язування задачі двома способами (ст.130-131) 
             №1 (ст.130) - усно.
    Пригадайте: щоб зменшити число у 3 рази, потрібно поділити на 3;
                                  щоб збільшити число на 3, потрібно додати 3.   
     Працюємо над задачами: 
             №2 (ст. 130) - письмово
                Короткий запис умови 1 задачі:
                        І кн. - 15 ст. 
                        ІІ кн. - 25 ст. 
                        5 дн. по ? ст. 
     Міркуємо так: Щоб дізнатися скільки сторінок хлопчик читав кожного дня, потрібно знати скільки всього сторінок він прочитав за 5 днів. Нам відомо, що він прочитав 15 та 25 сторінок. Можемо дізнатися скільки всього сторінок в двох книгах? Так. 
    - Подивіться на схему справа: в першому рядку схеми числа 15 і 25 (це перша дія), далі в другому рядку число, яке отримаємо в першій дії, і число 5 (це друга дія).  
     На допомогу вам: (▇ ╄ ▇) :▲.
                 Короткий запис умови 2 задачі:
                         І кн. - 15 ст.
                         ІІ кн. - ?, на 10 ст. >   
                         5 дн. по ? ст.      
     - Що змінилося в умові 2 задачі? Стало невідомо скільки сторінок в другій книзі. 
    - Чи можемо відразу дізнатися, скільки всього сторінок прочитав хлопчик за 5 днів? Ні, бо не знаємо скільки сторінок у другій книзі.
     Отже, другу задачу розширили, збільшивши кількість дій: замість 2, стало 3. Одне з чисел, яке було відоме в першій задачі, стало невідомим в другій.     
     - Розглянемо схему до задачі: перша дія - числа 15 і 10 (дізнаємося,скільки сторінок в другій книзі); друга дія - 15 і число, яке знайдемо в першій дії (дізнаємося, скільки всього сторінок прочитав); третя дія - число, яке знайшли в другій дії та 5 (дізнаємося, скільки сторінок читав щодня).
     На допомогу вам: (▇   (▇ ╁ ) : ▲.
     Запишіть розв'язування задач за допомогою виразів (дивіться"На допомогу вам") та перевірте за записами нижче.
               № 4 (ст.130) - письмово.
     Згадайте запис:
         Якщо k ═ 4, то k ● 6 ▬ 18 ═ 4 ● 6 ▬ 18 ═ 6.
   Перевір виконані завдання:
            № 2 
                       І задача
           (15 ╅ 25) : 5 ═ 8 (ст.)
           Відповідь: 8 сторінок хлопчик читав кожного дня.
                       ІІ задача
           (15 ╇ (15 ╈ 10) : 5 ═ 8 (ст.)
           Відповідь: 8 сторінок хлопчик читав кожного дня.  
               Д/З  ст. 131,  № 6, №3
                   Короткий запис умови задачі:
                         Дівч. - 12 м.
                         Хл.  - 24 м.
                         ? каз. по 4 м.

24 квітня

Розв'язування задач різними способами. Обчислення виразів на дії різного ступеня (ст.131-132)
                  № 1 (ст.131) - усно.
        Згадайте 
  • Щоб знайти добуток,  потрібно перший множник помножити на другий.
  • Щоб знайти невідомий перший множник, потрібно добуток поділити на другий множник. 
  • Щоб знайти невідомий другий множник, потрібно добуток поділити на перший множник. 
Наприклад: 
      ⬜ ● 3 = 18       ⟹       18 : 3 = 6
      5 ● ⬜ = 20       ⟹       20 : 5 = 4
       Робота над задачами:       
                 № 2 (ст. 131) - письмово
                        Короткий запис умови задачі:
                              Тен. - 4 дівч.          
                              Вол. - ?, на 8 дівч. >⎞  у ? раз. >  
Вам на допомогу   
Блог вчителя початкових класів Боровик Людмили Андріївни: Пам'ятки ...
             Розв'яжи задачу діями.
        Перевір себе: (⬜ + ⚪) : ⬜.   
                № 3 - письмово.
                            Короткий запис умови задачі:
                                      Було - ? ком.
                                      Виступило - 4 ком. по 8 уч.
                                      Залишилося - 40 уч.  
            Примітка: замінимо число 64 на 40, щоб далі було зручно обчислювати. 
       Міркуємо так: щоб дізнатися скільки команд брало участь у змаганнях, ми можемо спочатку дізнатися скільки всього було учасників або скільки всього команд. Тому цю задачу можна розв'язати двома способами. Розв'яжи задачу двома способами за схемами та діями.  Запиши її за допомогою виразів.
             І спосіб 
     1) 8 ● 4 = 32 (уч.) - уже виступили.
     2) 32 + 40 = 72 (уч) - всього було.
     3) 72 : 8 = 9 (ком.)
     Відповідь: 9 команд брало участь у змаганнях.
             ІІ спосіб
     1) 40 : 8 = 5 (ком.) - залишилося виступити.
     2) 5 + 4 = 9 (ком.)
     Відповідь: 9 команд брало участь у змаганнях.
                    № 4 - письмово.
    Перевір виконані задачі:
              № 2 
         1) 4 + 8 = 12 (д.) - грало у волейбол.
         2) 12 : 4 = 3 (р.)
         Відповідь: у 3 рази більше дівчат грало у волейбол, ніж у теніс. 
              № 3
                І спосіб 
          (8 ● 4 + 40) : 8 = 9 (к.)
                ІІ спосіб
           40 : 8 + 4 = 9 (к.)
          Відповідь: 9 команд брало участь у змаганнях.
    Д/З ст. 132, №5, №6.
          Короткий запис умови задачі:
                     Хл. - 12 чол.           на ? чол. >      ? діт.
                     Дівч. - ?, у 3 р.< ⎞                      ⎬  
           Вказівка: у задачі треба писати дві відповіді. 



Працюємо над задачею Задачі на 2 дії

15 квітня

Досліджую розповідні речення. Розділові знаки наприкінці розповідних речень. Складання речень за коміксами (впр.1-10, ст.114-115)
      Працюємо за відеоуроком  Досліджуємо розповідні речення та підручником ст.114-115.
       Вправи 1, 2 (усно) 
            Прочитайте правило (ст.114)  
        Вправа 3 (усно) 
            Побудуйте розповідне речення за запитанням Щебетунчика.
       Вправа 4 (письмово)
            Спиши текст, виправивши помилки. 
  Згадайте: Початок речення пишемо з великої букви, а в кінці ставимо крапку.
       Вправи 6,7 (усно) 
             Д/З ст.115, впр.10, скласти речення з поданих слів, вивчити правило. 

  16 квітня

Досліджую питальні речення. Редагування тексту. Складання речень за малюнками (впр.1-8, ст. 115-116)
      Працюємо за відеоуроком  Досліджуємо питальні речення та підручником ст.115-116.
              Вправа 1 (ст.115) - усно.
             - Що спільного між виділеними реченнями? Зверніть увагу, що стоїть в кінці кожного речення. 
           - Як можна назвати речення в кінці яких стоїть знак питання? Прочитайте правило (ст.116).  
              Вправи 3-4 (ст.116) - усно
         Вказівка: скористайся відеоуроком (вище) 
              Вправа 5 (ст.116) - письмово
                - Прочитайте текст. Чого в ньому не вистачає? 
           - Спишіть текст без помилок. (Поставте потрібний розділовий знак в кінці кожного речення: крапку або знак питання)     
              Вправа 6 - усно     
   Додаток до відеоуроку (усно) Питальні речення
         Д/З ст.116, впр.8, скласти та записати 3 запитання до речення, вивчити правило 

21 квітня

Досліджую спонукальні речення. Розділові знаки наприкінці спонукальних речень. Складання тексту для реклами (впр. 1-8, ст. 117-118)
  Працюємо за відеоуроком  Досліджуємо спонукальні речення       та підручником ст.117-118.       
          Вправа 1- усно.
          Вправа 4 - усно.
          Вправа 5 - письмово.                 
         Тест Відгадай речення 
                Яке речення? 
                Обери правильну відповідь
          Вам на допомогу схема-опора "Речення"    


Урок української мови 2 клас "Головні слова у реченні"

         Перегляньте відео  Повторюємо про речення 
      Д/З  ст. 118, впр.8, виписати спонукальні речення, вивчити правило ст.117.


 22 квітня 

Розрізняю окличні і неокличні речення. Складання речень за малюнками (впр.1-7, ст.118-119)
     Згадайте 
   Працюємо за відеоуроком Розрізняю окличні і неокличні речення та підручником ст. 118-119.
     Вправа 1 (ст. 118) - усно.
             Ознайомлення з правилом (ст. 119).


Презентація "Види речень за метою висловлювання та інтонацією."
        Вправа 3,4 (ст.119) - письмово.
       - Спиши речення. Постав розділові знаки ( . ! ?) в кінці кожного речення. Підкресли окличні речення.
        Вправа 5 - письмово (дивись відеоурок).
   Перегляньте відео та запам'ятайте Розрізняю окличні і неокличні речення
    Д/З ст.119, впр.7, побудуй і запиши окличні речення. Вивчити правило (ст.119).

23 квітня

Визначаю головні слова в реченні. Доповнення тексту. Написання розповіді за малюнком та поданими словами (впр.1-11, ст. 120-121)
         Працюємо за відеоуроком Головні слова в реченні та підручником ст.120-121.
           Вправа 1-6 (ст. 120) - усно.
           Вправа 7 (ст.121) - письмово. 
             Іменники (підмет) підкреслюємо однією рискою, а дієслова (присудки) - двома рисочками.    
        
Презентація з української мови "Речення"


        Д/З  ст. 121, впр. 11, випиши головні слова з речень впр.9 (зразок впр.4).


24 квітня 

Розвиток зв'язного мовлення. Складання розповіді  "Малюю весну" за малюнком та даними словами.
   Перегляньте відео  Складаємо розповідь про весну
    - Ви переглянули відео. Про яку пору року складали розповідь?
    - Пригадайте, що розповідали про весну. Ви можете використати, що сподобалося в своїй розповіді.  
Працюємо  за друкованим зошитом з розвитку зв'язного мовлення.





















  


Тема уроку: Малюю весну   

  Завдання:
  • Розглянь малюнок.
  • Розкажи, яка пора року на ньому зображена
  • Поясни, чому так думаєш.
  • Послухай, як весну зобразив композитор П.І. Чайковський.
  • Відкрий за посиланням: https://bit.ly/2Q1FLS4
  • Що ти уявляєш, коли слухаєш цю мелодію?
  • Подумай, які слова-різні частини мови ти можеш використати у тексті:

ІМЕННИКИпроталини, озеро…
ПРИКМЕТНИКИ пухнасті, яскраве …

ДІЄСЛОВА з’являються, пригріває…
  •        Запиши свою розповідь про весну на аркуші та відправ в Classroom (як фото або word документ). 
  •        Можеш скористатися опорою, доповнивши речення  своїми словами:
_______________  весна

         Ось і прилинула … весна. Через … хмари проглядає … небо. Все більше пригріває … сонечко.
         Прилетіли з … країв птахи. Вони весело …, радіють … . Весняна мелодія прийшла на зміну зимовій … .
         Першими вітають весну вербові … . На землі з’явилися перші квіти весни:  …, …, … . Усе навкруги  оживає, … весняній порі!


13 квітня

Гей, Великдень! Гей, весна! Порівняння - образ. А. Камінчук "Українська писанка..." Складання розповіді про великодні свята, використовуючи подані слова (ст.118)
       Мандруємо Україною Музей писанки  
  Вивчаємо традиції народу Що символізують писанки?
       Українські казки про писанки:
                               "Загублена писанка"
                              "Писанка - чарівне яйце"
      Д/З ст. 118, виразно читати вірш, відповідати на питання. 
     Творче завдання (за бажанням): Скласти розповідь про великодні свята, вживаючи слова зі ст.118 (внизу сторінки).

15 квітня

Почуття любові. Порівняння-образ. В. Лучук "Тільки мама". Леся Українка "На зеленому горбочку" (ст.119)
Працюємо за відеоуроком Почуття любові. Порівняння-образ та підручником ст.119
Додаток до відеоуроку Презентація
    Д/З ст. 119, виразно читати вірші, відповідати на питання.

17 квітня

Створюємо усний журнал. Підготовка сценарію свята до Дня Матері у формі усного журналу (ст.120)

22 квітня 

Мир - це життя! Т. Майданович "Що таке мир". Мурал (ст. 120)
    Перегляньте відеоурок за посиланням
  https://www.youtube.com/watch?v=EHL77W0M5QY
  https://www.youtube.com/watch?v=IXaf26gAJW0
           Д/З ст. 120 - 121, виразно читати вірш, відповідати на питання.

23 квітня

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (ст.121)

Перевірна робота: аудіювання

  Прослухайте уважно оповідання "Гаряча квітка"

А тепер виконайте завдання тесту в Classroom або за цим посиланням 👇


13 квітня

Які зміни в житті звірів навесні (ст.88-91)
           Відгадайте загадки Хто це?
           Перегляньте уважно відео Звірі навесні
     Опрацюйте сторінки підручника 88-91 та дайте відповіді на питання.
           Д/З ст. 88-91, підручник, ст. 50-51, зошит. 

14 квітня

     Чому потрібно дбати про довкілля (ст.92-95)
         Працюємо за відеоуроком Чому потрібно дбати про довкілля   
        
Стенд Бережіть планету (270303.2) – Пластикові стенди зі знижкою ...
              
 Опрацюйте сторінки підручника 92-95 та дайте відповіді на питання.
         Перегляньте відео Захистимо природу! 




Сміття
         
Д/З ст. 92-95, підручник, ст. 52-54, зошит. 

16 квітня

Узагальнення і систематизація знань учнів.
(заходимо до Classroom за кодом qftpwvs (2-А), klia3m4 (2-Б)

21 квітня

     Із чого починається літо? (ст.96-101) 
Перегляньте відео  Природа влітку 
    Опрацюйте сторінки підручника 96-101 та дайте відповіді на питання.
       Д/З ст. 96-101, підручник, ст.55-56, зошит.

23 квітня

Літні місяці (ст.101-102)
Перегляньте відеоурок  Літо у природі. Літні місяці.
Опрацюйте сторінки підручника ст.101-102 та дайте відповіді на запитання.

Урок "Як розпізнати літо?" 
Урок "Як розпізнати літо?" 
Урок "Як розпізнати літо?"

         Д/З  ст. 101 - 102, підручник, ст. 56 - 57, зошит.


Немає коментарів:

Дописати коментар